Silber für deutsche Funkamateure http://www.maz-online.de/Lokales/Teltow-Flaeming/Niedergoersdorf-Deutsches-Team-holt-Silber-bei-der-Amateufunk-WM Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Print (Opens in new window) Print Related